Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek. A jelen felület arra szolgál, hogy Ön eldönthesse, hozzá kíván-e járulni a weboldalon használt egyes süti-típusok alkalmazásához.

Termékek Menü

PickPack pont

PickPackPontra

szállítás 20.000 Ft-tól

ingyenes

MPL kiszállítás, PostaPont és Csomagautomaták

MPL Futárszolgáltatás, Postán maradó csomagok, PostaPontok és Csomagautomaták az ország egész területén
 
 
A Magyar Posta Logisztika szolgáltatásai is elérhetőek áruházunk kínálatában, melyek segítségével még egyszerűbben juthat megrendeléséhez. A szolgáltatás keretében partnerünk az MPL futárszolgálat országosan elérhető kiszállítása mellett csomagját kérheti a magyarországi posták bármelyikére, PostaPontokra vagy az MPL által üzemeltetett csomagautomatákba.  A szolgáltatás díjait itt megtalálja.
 
A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheti.
 
Kiszállítás menete futárszolgáltatásnál
 
 
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik . A kiszállítás megkezdéséről e-mail és SMS üzenetben tájékoztatjuk. A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérése lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérem ezt előre jelezze, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási igényt továbbításával nem garantáljunk annak feltétlen betartását, mivel, a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést. természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszik a szállítási igények betartására. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását első alkalommal nem tudja teljesíteni, úgy a futárszolgálat egy második alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor.
 
Postán maradó csomag, PostaPont, és Csomagautomaták
 
 
Postán maradó PostaPont a Magyar Posta újszerű csomagkézbesítési szolgáltatása. A csomagodat nem házhoz viszik, hanem az ország bármelyik Postájába, ahol személyesen a nyitvatartási időn belül veheti át csomagját. Csomagjának megérkezésekor SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről, valamint biztosítjuk csomagjának 5 napig történő helyszíni átvételi lehetőségét. Országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Nem kell otthon várakoznia a futár érkezésére, sőt az átvételkor egyéb postai ügyeit is elintézheti. Csomagját 10 munkanapig veheti át. FONTOS! Postán a kártyás fizetés készpénz felvételnek minősül! Tehát érdemes készpénzzel készülnie, de természetesen kártyával is fizethet! Meghatalmazás nélkül csak az a személy veheti át a csomagot, akinek a nevét megadtad a rendelés feladáskor!

Amennyiben rendeléskor MPL PostaPont szolgáltatást választja, akkor a csomagját átveheti legközelebbi MPL partner PostaPontjának egyikén, melyek többsége MOL benzinkút, COOP üzlet vagy Media Markt áruházak.  Csomagjának megérkezésekor SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről, valamint biztosítjuk csomagjának 5 napig történő helyszíni átvételi lehetőségét. Érdemes az MPL PostaPontokat választania, mert Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek, a kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes, a MOL PostaPontokon, valamint a Coop és Media Markt PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet és nem utolsó sorban hosszú nyitva tartásuknak köszönhetően munka előtt, után és napközben is van lehetőség a csomag átvételére.
 
Rendelését MPL Csomagautomatákba is rendelheti, mely esetben a csomag megérkezéséről SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatja Önt az MPL. A csomagautomata hálózat folyamatos bővítésének köszönhetően csomagjának átvétele egyre több helyen elérhető országos viszonylatban. Az automaták jellemzően éjjel-nappal, 0-24 órában elérhetőek a nagyobb városokban, többek között bevásárlóközpontoknál, szupermarketek mellett, közlekedési csomópontok környékén és benzinkutakon. Az automatákba egyszerre nagyobb mennyiségű csomagot szállít partnerünk, így rövidülnek a szállítási utak, csökken a károsanyag kibocsátás. Emellett feleslegesen nem nyomtatnak bizonylatot, mindenről elektronikus visszaigazolás készül. A küldemények biztonságát acéllemezből készült boxok és kamerák garantálják, így csomagja garantáltan biztonságban lesz.
 
Szállítási garancia
 
 
Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során megsérülne, úgy csomagját visszafordítatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk Önnek, azonban az ebből adódó hosszabbszállítási idő várható. FONTOS tovább, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
 
Fizetési módok MPL szolgáltatások esetében
 
 
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Fizetés készpénzben/Utánvéttel a futárnál, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen
 
Postán maradó csomag esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen (készpénzfelvételnek minősül), Készpénzes fizetés
 
PostaPontora kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen, Készpénzes fizetés
 
Csomagautomatába kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen
 
A szolgáltatás tartalma
 
 
Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház földszintje)
PostaPont és csomagautomata esetében a kézbesítés a kiválasztott pontra történik.
 
Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelések a futárszolgálatnak történő átadás helyett saját futárjaink segítségével kézbesítsük. Ilyen esetben a kézbesítésről SMS értesítést nem küldünk, hanem kollégáink telefonon keresik Önt a kézbesítéssel kapcsolatban.
 
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
 
MPL Futárszolgálat
 
 
Keresse partnerünket: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat
 
A futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem minden esetben várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. Külsérelmi nyom hiányában a törésgarancia kizárólag abban az esetben érvényesíthető, ha azt a futárnak jegyzőkönyv felvétele mellett vagy a szállító ügyfélszolgálatán külön jelzésre és részükről befogadásra kerül. Egyéb probléma (hiányos vagy téves csomag) esetén az átvétel napján lehetőség van panasszal élni, melyet a rendelkezésre álló kamerafelvételek alapján kivizsgálunk és 30 napon belül visszajelzünk.
 
Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.