Az oldal használatával elfogadja hogy a oldalunkon cookiekat használunk annak érdekében, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Önnek.
Termékek Menü

PickPack pont

PickPackPontra

szállítás 10.000 Ft-tól

ingyenes

Házhozszállítás

Kiszállítás az ország bármely pontjára!
 
 
Rendelését az ország bármely pontjára kézbesítjük legyen az akár egy nagyváros vagy egy kisebb falu. Ha lehetősége van otthonában vagy munkahelyén csomagot fogadni, úgy házhozszállítási szolgáltatásunkkal a rendelését igazán kényelmes körülmények között veheti át. Szolgáltatásunk keretében a rendelés méretétől és összegétől függetlenül 1 üvegtől akár több kartonos szállítmányokat is kézbesíteni tudunk. A szolgáltatás díjait itt megtalálja, melyet 100 kg-os összsúlyt meg nem haladó rendelések esetén biztosítunk. A 100kg-ot meghaladó szállítmány esetén raklapos szállítási szolgáltatásunk rendelhető, melynek díjszabásáról egyedileg tudunk tájékoztatást nyújtani.
 
A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheti.
 
Fizetési módok házhozszállítás esetén
 
 
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Fizetés készpénzben/Utánvéttel a futárnál, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés (csak online felületünkön!)
Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség! A futárnál kártyás terminál NINCS!
 
Kiszállítás menete
 
 
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik . A kiszállítás megkezdéséről e-mail és SMS üzenetben tájékoztatjuk. A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérése lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérem ezt előre jelezze, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási igényt továbbításával nem garantáljunk annak feltétlen betartását, mivel, a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést. természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszik a szállítási igények betartására.
 
Információ a csomagról
 
 
Csomagja összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést. Az SMS-ben szereplő csomagszám segítségével partnerünknél érdeklődhet a csomag státusza felől.
 
Első kézbesítéskor éppen nincs otthon? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
 
 
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását első alkalommal nem tudja teljesíteni, úgy a futárszolgálat egy második alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor.
 
Szállítási garancia
 
 
Nem kell aggódnia, hogy csomagjával a szállítás során bármi baj történhet. Kollégáink kiemelt figyelmet fordítanak a csomag törésbiztos összeállítására, így azok az esetek közel 100%-ban épségben célhoz is érnek. Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során mégis megsérülne, úgy csomagját visszafordítatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk Önnek. FONTOS! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*
 
A szolgáltatás tartalma
 
 
Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják Önnek:
Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház földszintje)
Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (raklapos szállítás esetén)
 
Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelések a futárszolgálatnak történő átadás helyett saját futárjaink segítségével kézbesítsük. Ilyen SMS-ben a kézbesítésről SMS értesítést nem küldünk, hanem kollégáink telefonon keresik Önt a kézbesítéssel kapcsolatban.
 
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
 
SPRINTER Futárszolgálat
 
 
Telefonszám: +36 1 881 2615
E-mail: info@sprinter.hu
 
A SPRINTER Futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem minden esetben várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. Külsérelmi nyom hiányában a törésgarancia kizárólag abban az esetben érvényesíthető, ha azt a futárnak jegyzőkönyv felvétele mellett vagy a SPRINTER ügyfélszolgálatán külön jelzésre és részükről befogadásra kerül. Egyéb probléma (hiányos vagy téves csomag) esetén az átvétel napján lehetőség van panasszal élni, melyet a rendelkezésre álló kamerafelvételek alapján 5 munkanapon belül kivizsgálásra kerülnek.
 
Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.