Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek. A jelen felület arra szolgál, hogy Ön eldönthesse, hozzá kíván-e járulni a weboldalon használt egyes süti-típusok alkalmazásához.

Termékek Menü

PickPack pont

PickPackPontra

szállítás 20.000 Ft-tól

ingyenes

GLS kiszállítás, CsomagPont és Csomagautomaták

GLS Futárszolgáltatás, CsomagPontok és Csomagautomaták az ország egész területén
 
 
Szolgáltatásaink között immár a GLS csomaglogisztikai szolgáltató szolgáltatásai közül is bátran válogathat. Csomagját országos viszonylatban kiszállítjuk, akár közvetlenül otthonához, munkahelyéhez, de igény esetén lehetősége van a megrendelését a GLS partnerek által üzemeltetett csomagpontok egyikére vagy az egyre népszerűbb GLS csomagautomatákhoz rendelnie. Rendelésének átvételére számos lehetősége van, így kiválaszthatja mi lenne Önnek a legkényelmesebb megoldás. A szolgáltatás díjait itt megtalálja, melyet futárszolgáltatás esetén 20 kg-os összsúlyt meg nem haladó rendelések esetén biztosítunk, míg csomagpontokra és automatákba rendelhető maximális csomagméret 10 kg. Partnerünk maximálisan 50.000 Ft értékig vállalja a csomagok kezelését, így ezt meghaladó rendelések esetében a szolgáltatás nem elérhető.
 
A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheti.
 
Kiszállítás menete futárszolgáltatásnál
 
 
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon napközben történik . A kiszállítás megkezdéséről e-mail és SMS üzenetben tájékoztatjuk. A szállítás napján SMS értesítést küldünk a várható érkezésről 3 órás időintervallumban. A kézbesítési intervallum tájékoztató jellegű ettől a futárok forgalmi és egyéb okokból kifolyólag eltérhetnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatban kérése lenne (szállítási határidő, szállítási intervallum) kérem ezt előre jelezze, melyet továbbítunk a futárszolgálat felé. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási igényt továbbításával nem garantáljunk annak feltétlen betartását, mivel, a futárok túraterv szerint végzik a kézbesítést. természetesen mind mi, mind futárszolgálatunk lehetőségeihez mérten törekszik a szállítási igények betartására. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását első alkalommal nem tudja teljesíteni, úgy a futárszolgálat egy második alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást. A csomagok kézbesítését a futárszolgálat egy nap csak egyszer kísérli meg, újra kézbesítésre az első alkalom utáni 1-3 munkanapon belül kerülhet sor.
 
CsomagPontok és Csomagautomaták
 
 
Amennyiben rendeléskor GLS CsomagPont szolgáltatást választja, akkor a csomagját átveheti legközelebbi GLS CsomagPonton. Ez lehetséges az ország 400 településének több mint 1000 pontján. GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával. GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethet. Csomagját gyorsan és egyszerűen átveheti az Ön által kért GLS CsomagPonton. Akadályoztatása esetén az Ön meghatalmazottja csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyal átveheti csomagját.
 
Rendelését GLS Csomagautomatákba is rendelheti, mely esetben a csomag megérkezéséről SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatja Önt a GLS. A csomag átvételére az üzenetben kapott azonosítóval lesz lehetősége. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre! FONTOS, hogy az utánvéttel leadott rendelését a GLS csomagautomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki (az automata érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet).
 
Szállítási garancia
 
 
FONTOS! A szállítási szolgáltató logisztikai lehetőségei nem minden esetben tudják biztosítani a törékeny csomagok kezelését, így a feladott küldemények esetében nagyobb eséllyel várható törés, sérülés, mint egyéb szolgáltatók esetében. Amennyiben esetleg a csomag a szállítás során mégis megsérülne, úgy csomagját visszafordítatjuk és a rendelést díjmentesen újra feladjuk Önnek, azonban az ebből adódó hosszabbszállítási idő várható. FONTOS tovább, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
 
Fizetési módok GLS szolgáltatások esetében
 
 
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Fizetés készpénzben/Utánvéttel a futárnál, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen
 
CsomagPontora kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen, Készpénzes fizetés (korlátozottan)
 
Csomagautomatába kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online vagy a helyszínen
 
A szolgáltatás tartalma
 
 
Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház földszintje)
CsomagPont és csomagautomata esetében a kézbesítés a kiválasztott pontra történik.
 
Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelések a futárszolgálatnak történő átadás helyett saját futárjaink segítségével kézbesítsük. Ilyen esetben a kézbesítésről SMS értesítést nem küldünk, hanem kollégáink telefonon keresik Önt a kézbesítéssel kapcsolatban.
 
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
 
GLS Futárszolgálat
 
 
 
A futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem minden esetben várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. Külsérelmi nyom hiányában a törésgarancia kizárólag abban az esetben érvényesíthető, ha azt a futárnak jegyzőkönyv felvétele mellett vagy a szállító ügyfélszolgálatán külön jelzésre és részükről befogadásra kerül. Egyéb probléma (hiányos vagy téves csomag) esetén az átvétel napján lehetőség van panasszal élni, melyet a rendelkezésre álló kamerafelvételek alapján kivizsgálunk és 30 napon belül visszajelzünk.
 
Csomagjainkat minden esetben csak 18 életévét betöltött személy vehet át függetlenül a rendelést leadó személy korától. Jelen kikötést minden csomagunkon külön jelzünk a kézbesítők felé, akik jogosultak ellenőrizni a feltételnek való megfelelést.