Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek. A jelen felület arra szolgál, hogy Ön eldönthesse, hozzá kíván-e járulni a weboldalon használt egyes süti-típusok alkalmazásához.

Termékek Menü

PickPack pont

PickPackPontra

szállítás 20.000 Ft-tól

ingyenes

Double Dutch

Kísérletezés és kíváncsiság. Ez volt az a két hajtóerő, amely folyton különleges ízek társítására ösztönzi a de Haas lányokat, a Double Dutch vállalat alapítóit. A Hollandiából származó hölgyek 2014-ben Londonba költöztek, és itt hozták létre első, áttörést jelentő italaikat, a Cucumber & Watermelont, illetve a Pomegranate & Basilt. 

A Double Dutch (azaz „dupla holland”) brand neve egy ikerpárt takar, akik megalkották az utóbbi idők egyik legsokszínűbb márkáját az üdítőitalok és a prémium italok világában. A vállalat 2015-ben jelentette meg első italait, amelyek főként tonikot és gyümölcsös üdítőket jelentettek, azóta viszont már gyömbérsörrel is bővítették a kínálatukat. Különösen ízesített tonikjaikkal hívták fel magukra a figyelmet, például a gránátalmás-bazsalikomos tonik nem mindennapi aromakarakterével. 

Joyce és Raissa De Haas hozták létre Double Dutch brandet. A két lány egy olyan italról ábrándozott, amely a szenvedély és az innováció ötvözetét képviseli, és hamarosan valóra is váltották az álmukat! Ez olyan parádésan sikerült, hogy megkapták Richard Branson, az ikonikus amerikai befektető innovatív termékeket elismerő Foodpreneur-díját, és övék lett a legjobb üdítőital márka díja 2016-ban a World Beverage Innovation Awards-on. Az ikerpár két nőalakja a Double Dutch címkéken is megjelenik, ahol vizuálisan hozzák létre az egyensúlyt az általuk készített italokban.

Rendezés: