Seagrams
1883-ban Joseph E. Seagram egy waterloo-i lepárló tulajdonosa lett, ekkor indult újtára a lendületes Seagrams brand, A derék Joseph nem vesztett csatát Waterlooban, mint Napóleon, hiszen az üzem jól működött és a cég Joseph E. Seagram & Sons néven vonult be a halhatatlanságba.
Az első nagy fordulatra a brand történetében 1928-ban került sor, amikor Samuel Bronfman megszerezte a márkát. Bronfman egy ügyes vállalkozó volt, aki leleményesen segített a Seagramnek a túlélésben a szesztilalom vészjósló korszakában. Bronfman mindig előre nézett, és rengeteg whiskyt halmozott fel titokban a szesztilalom 1933-as zárása előtt. A nagy Prohibíció után pár évvel 1939-ben indult világhódító útjára a Seagram’s Gin, amelyet Ősi Palacknak, Ancient Bottle-nek neveztek. Bronfman a marketinghez is értett, így a grandiózus gin arisztokratikus benyomást épített az korabeli újsághirdetésekben, és az értelmiségi fogyasztókat szólította meg, miközben a cég rum és bor forgalmazásával is foglalkozott. Az 1950-es években a Seagram lett az Amerikai Egyesült Államok egyik vezető szeszital gyártója és értékesítője. Bronfman 1957-ben a fiát, Edgart nevezte ki a cég elnökévé. A Seagram időközben szédítő iramban növekedett, a portfólió pedig új márkákkal bővült.
2000-ben a Pernod Ricard, a világ egyik legnagyobb szeszipari gigásza vette át a Seagram forgalmazását, és szent küldetésének tekintette, hogy a gin prémium márkaként jelenjen meg az új nemzedékek képviselői számára.