Caffé Vergnano kávékülönlegességek
1882-ben egy álom született! Chieriben Domenico Vergnano egy kis üzletet nyitott, amelyet áthatott a kávé gazdag és hívogató aromája. A több évtized alatt összegyűjtött kávégyártási tapasztalat egy folyamatosan növekvő családi vállalkozásban öltött testet. Az első nagy fordulatot a vállalkozás életében 1930 hozta, amikor megvásároltak egy kenyai kávéfarmot. Az idő előrehaladásával a brand egyre egyedibb identitást kapott, és 1955-től kezdve már a logó is az esztétikai értékek kifejeződésévé vált. A finomság esszenciája teret kapott a vállalat minden munkafolyamatában, a gyártás valamennyi részletében és minden dolgozó tevékenységében.
Az „óriások vállán állva” 1970-ben már a következő Vergnano-nemzedék vette át a stafétát, és egy kis üzletből nagy céggé alakította a vállalatot. Carlo és Franco Vergnano irányítása alatt a Vergnano brand szédítő növekedésbe és terjeszkedésbe kezdett, hogy mindenkinek megmutassa a mennyei kávé varázsát. 1986-ban új határokat hódítottak meg: felvásároltak egy történelmi márkát a Casa del Caffét, így beléptek az élelmiszer szektorba is. 1996-ban kezdetét vette a határok feszegetése: a Vergnano az egész világot behálózta. 2000-ben a brand szülővárosában, Chieriben megnyílt az első Caffe Vergnano kávézó. A stílusos kávézó azért nyitotta meg kapuit, hogy az autentikus olasz kávé nagykövetévé tegye a Vergnanót az egész világon, így rövidesen több mint 178 kávézó startolt 27 országban a Vergnano franchise-ban.
A márka nemzetközi ismertségéhez az is hozzájárult, hogy 2005-ben a világhírű amerikai színész, Dustin Hoffmann lett a reklámkampányban a brand arca, aki a kávérajongók még szélesebb körét szólította meg.
A vállalat 2011-ben bevezette a piacra első Nespresso-kompatibilis kapszuláját. 2005-től kezdve pedig a Cafe Vergnano bemutatta úttörő komposztálható kávékapszuláit, és minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetett a környezetvédelemre.