Esküvő, rendezvény után megmaradt italok visszavásárlása

Esküvő, rendezvény után megmaradt italok visszavásárlása

Kereskedésünk elsődleges célja, hogy vásárlóink számára a legnagyobb kényelmet, profizmust és megbízhatóságot biztosítsa. Nincs ez másként egy rendezvény esetében sem. Aki nem rutinos vendéglátó, vagy élete nagy napjára készül sok esetben bizonytalan az alkalomra szükséges italok mennyiségének megbecslésében. Ezt a nehéz terhet szeretnénk levenni Önről, azáltal, hogy biztosítjuk a rendezvény után megmaradt italok visszavásárlását az eredetileg kifizetett vételáron, így Önnek az italokra biztos nem lesz gondja. Kiegészítő szolgáltatásunkat minden kedves vásárlónknak biztosítjuk, akik jelen igényüket a megrendeléskor jelzik felénk. A visszavásárlási szolgáltatásunkról minden részletes információt és feltételt itt megtalál, de ha mégis kérdése merülne fel, keressen minket bizalommal.
 

Mikor vehetem igénybe a szolgáltatást?
Visszavásárlási szolgáltatásunk minden egyes megrendelés esetén érvényesíthető, legyen az akár egy pár üveges megrendelés vagy akár egy nagyobb volumenű rendezvény italszükséglete. Egyedüli feltétel, hogy a visszavásárlási igényt még a megrendelés alkalmával jelezni szükséges felénk, ilyen esetben nyugta helyett is számlát állítunk ki a vásárlásról, mely tételesen rögzíti a megvásárolt termékek cikkszámát, mennyiségét és vételárát. A termékek visszavételére a megrendelést követő 30 napig biztosítunk lehetőséget. Amennyiben igénybe veszi rendezvényekre készülő kalkulációnkat, úgy a visszavásárlási garanciát automatikusan biztosítjuk. Kalkulátorunkat itt találja!
 
Milyen termékkörre érvényesíthető a garancia?
A visszavásárlás garancia alá esnek a idrinks.hu webáruház állandó kínálatában szereplő minőségüket korlátlan ideig megőrző tételek (pl.: szeszesitalok, borok, gyümölcsborok, pálinkák, pezsgők, stb.). A visszavásárlási megállapodás hatályán kívül esnek azonban a minőség megőrzési idővel rendelkező tételek (pl.: üdítők, sörök, szirupok, gyümölcspürék, energiaitalok, stb.). Továbbá a visszavásárlási garancia nem vonatkozik a webáruház álladó kínálatában nem szereplő termékekre, illetve a kiegészítőkre (pl.: pohár, jégvödör, stb.) sem.
A garancia célja, hogy valóban ne legyen gond az esetleges túlrendeléssel, azonban nem szeretnénk, ha bárki a lehetőséget visszaélésszerűen használná, így a visszavásárlás a garancia hatálya alá eső eredetileg megrendelt italok értékének feléig (50%-ig) érvényesíthető teljes áron (pl.: 150.000 Ft-os rendelés esetén 75.000 Ft-ig). Az ezt meghaladó visszáru esetén a visszavételről egyedi kondíciók mentén külön egyeztetés szükséges. Amennyiben bizonytalan a megrendelendő mennyiség kapcsán kérje egyedi kalkulációnkat.
 
Mire kell figyelnem a visszahozandó termékek esetén?

A visszavásárlási megállapodás kizárólag továbbértékesítésre alkalmas termékek esetén érvényesíthető, így minden visszavásárlásra szánt árunak az alábbi feltételek mindegyikének meg kell felelnie:
 
1. Bontatlan
2. A csomagolás, palack sértetlen (kiváltképp a címkék és díszdobozokra tekintettel)
3. A zárjegy sértetlen - azaz a zárjegy nem szakadt, ázott, nem hiányzik belőle.
 
A termékek állapotát kollégáink az visszavételkor ellenőrzik és kizárólag a fenti feltételek hiánytalan teljesülése esetén veszik vissza a termékeket.
 
Hogyan kapom vissza a pénzemet?
Amennyiben személyesen vagy megbízott útján központi raktárunkba visszahozza a termékeket, úgy kérheti a helyszínen készpénzben történő visszatérítést (célszerű ezt az igényt is előre jelezni), vagy kérheti a megfizetett vételár magyarországi bankszámlára történő visszautalását (14 napon belül). Postai vagy futárszolgálattal visszaküldött csomagot esetén kizárólag a banki utalás választható (csomagok átvételét követő 14 napon belül).
 
Hogyan érvényesíthetem a visszavásárlási igényemet?
A visszavásárlási igényt minden esetben írásban jelezni szükséges felénk. A legegyszerűbb módszer visszavásárlási űrlapunk kitöltése (itt), de igényét akár e-mailben is megküldheti részünkre. Ebben  az esetben kérem írja meg részünkre az alábbiakat: Az Ön személyes adatai [név, elérhetőség], a visszavásárlásra szánt termékek mennyisége, a visszaszállítás módja, a visszafizetés módja, valamint a rendelés azonosítására szolgáló adat (rendelés, ajánlat azonosítója vagy a számla sorszáma.
 
Hova vihetem/küldhetem vissza a termékeket?
A termékek visszaszolgáltatásának legcélszerűbb és legegyszerűbb módja, ha azokat központi raktárunkhoz visszaszállítják. Amennyiben erre nincs lehetőségük, úgy a tételeket postai úton is visszaküldheti részünkre meghatározott feltételek mellett. A termékek visszaszállításának költsége és a termékek épségben történő visszaszolgáltatásának kötelessége minden esetben Ön terheli.
 
Tudnivaló raktárunkba történő visszaszállítás esetén
A megmaradt termékeket központi raktárunkba visszahozhatja. Raktárunk nyitvatartását itt találja. A gyors és gördülékeny visszaszállítás érdekében az alábbiakra legyen figyelemmel.

1. Visszavásárlási szándékát minden esetben előre írásban jelezze felénk. Kérjük jelölje meg a kívánt  visszaszállítás módját, napját és a visszahozandó termékek körét. (Űrlapunkon ezt gyorsan meg is teheti).

2. Kérjük lehetőség szerint a telephely zárás előtt minimum 1 órával érkezzen. A termékek átnézése, valamint a papírmunka hosszabb időt is igénybe vehet. Ha kevesebb, mint 1 óra van zárásig és kollégáink úgy ítélik meg, hogy zárásig nem tudnak végezni az átvétellel úgy szükséges egy másik időpontban ismételten visszahozni a termékeket!

3. Kérjük minden esetben hozzá magával számláját vagy annak másolatát. A számla bemutatása nem kötelező, de a helyesbítő számla elkészítésének feltétele, így amennyiben technikai okokból a helyszínen nem tudják a központtal egyeztetni a számla tartalmát, úgy új időpont egyeztetésére lehet szükség.

+1 Amennyiben szeretné a helyszínen készpénzben visszakapni a vételárat, úgy azt célszerű szintén előre jelezni.
 
Tudnivalók futárszolgálattal történő visszaszállítás esetén
A termékek visszaküldését ez esetben Önnek kell megszervezni. A csomagokat az alábbi címzettnek és címre kérjük feladni: RiMiKer Plus Kft. (iDrinks.hu Italkereskedés) 1097 Budapest Ecseri út 14-16. C. épület raktára. A csomagok feladásakor az alábbiakat kérem minden esetben vegye figyelembe.

1. Áruátvételre 8:00 - 16:00 között van lehetőség. Kérem ezen információt a szállító felé továbbítani szíveskedjen.

2. A termékek épségéről, annak biztosításáról gondoskodjon. A visszavásárlás feltételeit a csomag átvételét követően ellenőrizzük, amennyiben bármelyik termék nem felel meg annak, úgy azt visszavenni nem tudjuk. A visszavétel során nem érvényesíthető termékek elszállításáról 1 héten belül gondoskodni szükséges, ezt követően azok megsemmisítésre kerülnek.
 
3. Csomagküldés esetén kizárólag banki átutalással tudjuk a terméket árát rendezni. Kérem ebben az esetben e-mailben vagy a csomaggal együtt küldje meg részünkre hova utalhatjuk a termékek megfizetett vételárát. Fontos! Utánvétes csomagot NEM veszünk át, ilyen esetben a csomag nem kerül átvételre, melynek minden költségét a feladó viseli.
 
Bízunk benne, hogy minden kérdésére sikerült válaszolnunk, de amennyiben további kérdése, kérése merülne fel keresse bizalommal munkatársainkat.